Keresés ebben a blogban

2011. május 29., vasárnap

Househunting....

Nos még soha nem laktam albiban, nem kerestem még lakás, főleg nem Bécsben...Próbálok folyamatosan humoros üzemmódban működni, de ez legtöbbször csúnya véget ér....

Legelsőként feladtam egy hirdetést az egyik albikeresőn, hogy nettes Paar sucht eine kleine Wohnung. Egy igazi naív megoldás...:) Ettől függetlenül egy aranyos néni (így lett a neve Aranyos-albi) jelentkezett egy fullos lakás, csak akkor a Favoriten még borzasztó messzinek tűnt, így visszamondtuk. Persze azóta már rohadtul mindegy hol a lakás, csak találjunk már egyet végre. Így a sokadik albi megnézése után, biztosan megállapíthatom, hogy kicsit finnyásak is vagyunk...szóval ez az egész ügy egy igazi lehetetlen küldetés...olcsót szeretnénk, szépet, jó környéken, és mosogatógép legyen benn :) végülis ez egy normális lakás....szerintem...

Pénteken megnéztük a Művész úr lakás, ami 1szoba+konyha+fürdő. Minden dolog stimmelt, kivéve, hogy a konyha nagyon szutyok volt (kb egy 30 évvel ezelőtti konyhabútorral + egy olyan mosogatóval, hogy egy pottyantós budi szebb annál), illetve a Művész úr meglehetősen unszimpatikus volt.

Szombaton a Krobot bácsi lakásnéztük meg (aki mint kiderült török volt). A helyszínen kiderült, hogy van két hónap provision, illetve földszinti lakás (no napfény + nincs körbefűtve). Ebben sem volt mosogatógép, de egészen tűrhető volt...meg belváros is volt...

Ma pedig a Bolond néni lakását néztük meg (mint kiderült, nem bolond csak kínai). Hát ez volt a legjobb eddig...Felhívtam még múlt hét elején, aki a telefonban kikérdezett, hogy ki vagyok, mi a munkánk...stb. Felét nem értettem mit mond, mert olyan fosul beszélt németül.
Ma délelőtt mégegyszer felhívtam próba-szerencse alapon, és megbeszéltünk egy időpontot. Mivel azt mondta "winch-zehn Uhr" ezért nem volt annyira egyértelmű, hogy mi is a megbeszélt időpont - kb 10x-re értettem meg, hogy 14.00 óra.
Ott is voltunk 2-kor, körbejátuk a környéket (Simmering) és megállapítottuk, hogy ez a környék tetszik a legjobban. Persze a kecó a környék egyetlen lelakott, pusztulat épületében volt :) Hívtam a Bolond nénit 2-kor, mire azt mondja, hogy legalább egy óra mire ideér, mivel Florisdorfban lakik. Mint kiderült, a délelőtti telefonhíváskor a sok érthetetlen dolog közt az is szerepelt, hogy 1-kor hívjuk fel, hogy elinduljon a lakáshoz. Klassz...
Megoldásként azt találtam ki, hogy elmegyünk érte kocsival. OK cool, de van egy pici babája is és hozza a babkocsit. Na mondom persze, hozza csak, a Twingo mindent felszippant. GPS, Florisdorf, 18 km, porolás a Bolond néniért és a kisbabájáért. A kedvező bécsi forgalom miatt 15 perc alatt ott voltunk. Útközben még azon röhögtünk, hogy lehet még a német dog kutyáját is betuszkolja a Tilingoba...persze nem volt kutya, de volt kici kínai kiszgyelek... mivel a néni ugye nem Bolond, csak kínai, és hozta a kici kínai kiszbabáját, aki egy édes kis pocakfiúka volt...zabálnivaló:)
Szóval visszarongyoltunk a putritelepre, hátha a félig leomladozott épületen belül egy csodalakás van. Persze nem az volt. A lakással minden stimmelt kivéve a konyha...Volt benn egy akkora konyhabútor, mint a Zolti barátunk subládéja...:)

Összegzés: pé-szo-va 1000 levezetett kilóméter, sok sok elköltött euró mekire + burgerkingre + benzinre, foscsi lakások....de legalább tudjuk, hogy mi NEM kell.... jövőhéten albikeresés to be reloaded :) aztán meg költözünk külföldre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése